seria imprez organizowanych przez KLONY i ferajne

"LARP"

FESTEBOYEN 2017 jest ostatnią odsłoną konfliktu pomiędzy NATO i KSW!
Na sierpień 2017 planowana jest rozległa inwazja wojsk NATO na starym kontynencie. Sojusz zamierza tym ruchem zakończyć dziesięcioletni konflikt z wojskami KSW i przywrócić porządek militarny w Europie. Czy inwazja pozwoli ostatecznie przywrócić stary ład, czy raczej KSW definitywnie odepchnie Wojska zachodnie od brzegów Europy? To wszystko zależy już tylko od Was!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2011-03-14 15:03:59

 Moroz

Organizator

Skąd: Gizycko
Zarejestrowany: 2008-02-16
Posty: 446
Punktów :   
WWW

REGULAMIN

1. WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE.

1.1. Pełnoletniość potwierdzona dokumentem tożsamości (dowód osobisty, lub inny dokument ze zdjęciem).

1.2. Organizator dopuszcza uczestnictwo osób, które ukończyły 17 rok życia, pod warunkiem dostarczenia przez zainteresowanego pisemnego oświadczenia (o treści ustalonej przez Organizatora) zgody na udział w zlocie, podpisanego przez prawnych opiekunów oraz osoby odpowiedzialnej za nieletniego w trakcie imprezy.
a) Nieletni uczestnik musi posiadać pełnoletniego opiekuna, który nie jest zwolniony z opłaty zlotowej – opiekun może być czynnym uczestnikiem zlotu.
   
1.3. Potwierdzenie uczestnictwa do dnia 29 lipca włącznie (o treści ustalonej przez Organizatora) na adres festeboyen@wp.pl Wszystkie osoby, które zarejestrują w dniach następujących po wyznaczonym terminie, obowiązuję cena 50zł za bilet (Po konsultacji z organizatorem).
Osoby, które bez rejestracji internetowej i wcześniejszego ustalenia faktu z organizatorem, stawią się w dniu rozpoczęcia zlotu na twierdzy Boyen, w celu wzięcia udziału w grze, podlegają opłacie równej 100 polskich złotych.

1.4. Wpłacanie opłaty wpisowego w wysokości 40 zł (za osobę) na konto organizatora (podane w temacie DANE DO PRZELEWU ORAZ REJESTRACJI E-MAIL).wpłaty proszę dokonywać drużynami. Opłata może ulec zmianie, o czym zainteresowani zostaną powiadomieni.

1.5. Obowiązek noszenie numerowanego identyfikatora wydawanego w Sztabie Zlotu podczas rejestracji.

1.6. Stawienie się w określonym w programie Zlotu, miejscu i czasie.

1.7. Opłata wpisowa nie podlega zwrotowi.

1.8 Spełnienie wymogów uczestnictwa w szeregach poszczególnej strony konfliktu (umundurowanie i wyposażenie).

1.9. Zapoznanie się z udostępnionymi przez Organizatora regulaminami i zaakceptowanie przepisów, czego bezpośrednim potwierdzeniem będzie nadesłanie zgłoszenia.

1.10. Organizator zastrzega sobie możliwość odrzucenia zgłoszenia w przypadku niespełnienia powyższych punktów.

1.11. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie, o czym wszyscy zainteresowani zostaną powiadomieni.

1.12. Rejestracja odbywa się do dnia 29 lipca. Po wyznaczonym terminie, organizator ma prawo nie odpowiedzieć na zgłoszenie (wpisowe nie podlega zwrotowi - 3.17pkt regulaminu)

2. ZASADY WALKI I BEZPIECZEŃSTWO.

2.1. Dozwolone jest używanie wyłącznie replik broni typu ASG. Jedyna dopuszczalna amunicja to plastikowe 6-8mm BB.

2.2. Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG. Jednakże jakości ochrony oczu Organizator nie będzie wymuszał.

2.3. Organizator dopuszcza do gry używanie środków pirotechnicznych, jednak tylko profesjonalne wyroby (Wyroby pirotechniczne spełniające wymogi rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki i Pracy  (Dz. U. Nr 158, poz. 1329) dotyczącego wykazu wyrobów nie wymagających pozwolenia (NWP / ADR 1,4G i 1,4S) czyli dopuszczonych do sprzedaży bez specjalnych pozwoleń.)
a) Gracza eliminuje tylko trafienie odłamkiem z granatu miotającego, granaty hukowe nie eliminują gracza z dalszej części scenariusza

2.4. Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru, wyposażenia czy kamuflażu jest równoznaczne ze zranieniem gracza. Zraniony gracz wzywa medyka i czeka aż ten go uleczy. Jeżeli gracz nie otrzyma pomocy do 5 min zostaje wyeliminowany. Trafiony oznajmia powyższy fakt, zabezpiecza broń i udaje się do wyznaczonego punktu nie zdejmując ochrony oczu oraz zakładając czerwoną szmatkę na głowę/pagon. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami nie jest zakazana, zakazuje się rozmowy z wyeliminowanymi graczami, przekazanie broni jest dozwolone.

2.5. Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje "śmierć".

2.6. Trafianie w broń wyklucza możliwość jej dalszego użytkowania w danej rozgrywce.
a) broń można „naprawić” tylko i wyłącznie w obozie

2.7 Drużyny mogą poprosić sztab o zejście na respown tylko w przypadku "uśmiercenia" ponad połowy zespołu. Miejsce respownu ustala sztab i tylko on decyduje o tym czy dana drużyna może przerwać akcję czy nie

2.8. Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy.

2.9. Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze.

2.10. Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, tj. trafionych, osób postronnych, jak i do fotografów, innych osób nie biorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt.

2.11. Bezwzględnie zabrania się przekraczania zabezpieczeń terenu oraz korzystania z obiektów oznaczonych jako niebezpieczne lub wyłączone z gry.

2.12. Jeżeli broń posiada kolbę, nie wolno oddawać strzału, bez przyłożenia kolby do tzw. dołka strzeleckiego. Wyjątek stanowi oddawanie strzałów z biodra.

2.13. Jeżeli replika nie posiada kolby, regulamin nie ogranicza sposobu oddawania strzału. Taką broń można wychylać z za rogu i strzelać bez celowania.

2.14 Wszelkie udokumentowane przejawy oszustwa na "polu walki", zakończą się usunięciem oszusta z rozgrywek do końca dnia. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze jest tak jak nam się zdaję. do wykluczenia uczestnika potrzebne będą niezbite dowody potwierdzone przez trzech uczestników.

2.15 Organizator przewiduje następujące limity fps

-Taktyka zielona do 460 fps

-Taktyka czarna do 400 fps

-Repliki karabinów wyborowych do 570fps (Jedynie ogień pojedynczy. "Snajperów" uprasza się o utrzymanie ,co najmniej, dwudziestu metrów dystansu od ofiary.)

Organizator doskonale rozumie, iż w wielu sytuacjach ciężko jest zachować odpowiedni dystans od celu i apeluje do zdrowego rozsądku KAŻDEGO Airsoftowca.


3. REGULAMIN PORZĄDKOWY.

3.1. Organizator uprasza o przestrzeganie regulaminu, oraz podporządkowanie się innym ustaleniom powstałym w trakcie trwania Zlotu, a mających istotny wpływ na przebieg imprezy.

3.2. Każdy uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko, przestrzegając regulaminu oraz ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa i zdrowego rozsądku.

3.3. Rozgrywka może zostać przerwana (nieszczęśliwy wypadek, wtargnięcie na teren osób postronnych lub z innych powodów) w każdym jej momencie.

3.4. Zastrzeżona pozostaje ustalona bezpośrednio przed rozgrywką częstotliwość krótkofalowa Organizatora.

3.5. Liczebność i skład stron biorących udział w rozgrywce ustala Organizator.

3.6. Organizator nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania zlotu.

3.7. Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony, skradziony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu.

3.8. Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych czy promocyjnych.

3.9. Zgody Organizatora wymaga wystawienie stanowiska handlowego oraz inne formy handlu na terenie zlotu.

3.10. Na terenie Zlotu obowiązuje zachowanie czystości i porządku.

3.11. We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.

3.12. Sankcję za niestosowanie się do regulaminu, w zależności od powagi przewinienia, indywidualnie ustala organizator.

3.14. Na miejscu znajdują się toalety i tylko one służą do załatwiania potrzeb fizjologicznych

3.15. Zakazuje się spożywania alkoholu i środków odurzających, osoby przyłapane na spożywaniu alkoholu i środków odurzających lub określone przez Organizatora mianem "nietrzeźwych" nie będą mogły brać udziału w rozgrywkach (zakaz spożywania alkoholu obowiązuję aż do zakończenia airsoftowej części zlotu)

3.16 Zakazuje się noszenia replik itp. po rozpoczęciu wieczorowej części zlotu. Repliki powinny wówczas znajdować się w bagażnikach, namiotach lub w magazynie organizatora(organizator nie odpowiada, za sprzęt pozostawiony w magazynie)

3.17 Wpisowe w wysokości 40zł, w wyjątkowych przypadkach 50zł i 100zł, nie podlega zwrotowi.

3.18. Zakazuję się używania butli gazowych lub podobnego sprzętu na terenie obozowiska bez konsultacji z Organizatorem

3.19. Zakazuję się rozpalania ognisk w miejscach do tego nie wyznaczonych, miejsca te wyznacza Organizator

3.20 Każdorazowe opuszczenie terenu twierdzy Boyen powinno zostać zgłoszone Organizatorowi

4. FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE.

4.1. Używać kamery oraz aparatu fotograficznego może każdy, nie jest wymagana zgoda Organizatora.

4.2. Osoba obsługująca kamerę lub sprzęt fotograficzny musi być odpowiednio oznaczona (kamizelka odblaskowa).

4.3. Osoba obsługująca kamerę lub aparat fotograficzny nie jest zwolniona z obowiązku noszenia ochrony oczu.

4.4. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego powinna unikać sytuacji w której mogłaby zdradzić pozycję walczących.

4.5. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego nie powinna nagrywać i fotografować osób które wyraźnie sobie tego nie życzą.

4.6. Organizator nie odpowiada za zniszczenie kamery lub aparatu fotograficznego przez innych uczestników

4.7 Czynny gracz robiący zdjęcia w trakcie rozgrywki nie jest traktowany jako fotograf i nie musi być oznaczony kamizelką odblaskową. Czynny gracz wykonuje zdjęcia/film na własną odpowiedzialność i podlega ogólnym zasadom przyjętym w pkt. 2

organizator szczególną uwagę zamierza zwracać na przestrzeganie regulaminu. osoby nagminnie łamiące jego postanowienia zostaną odpowiednio usankcjonowane

Offline

 

#2 2011-08-05 15:15:53

Jojne

Nowy Zlotowicz

Zarejestrowany: 2011-05-21
Posty: 4
Punktów :   

Re: REGULAMIN

2.11. Jeżeli broń posiada kolbę, nie wolno oddawać strzału, bez przyłożenia kolby do tzw. dołka strzeleckiego. Wyjątek stanowi oddawanie strzałów z biodra.



Mam pytanie do następującego paragrafu regulaminu. Co z replikami posiadające składaną kolbę (np  Akm lub G36 ze składaną na bok kolbą)? Czy jeśli mają złożoną kolbę to można ich używać jak broni bez kolby?

Offline

 

#3 2011-08-06 15:12:36

 LORD

Organizator

6200174
Skąd: Gizycko
Zarejestrowany: 2008-02-23
Posty: 80
Punktów :   
WWW

Re: REGULAMIN

jeśli broń jest ze złożoną kolbą to traktujemy ją jakby kolby nie miała ale podkreślam, że tylko w momencie kiedy kolba jest złożona

Offline

 

#4 2011-08-09 11:37:43

rob

Nowy Zlotowicz

Skąd: Pisz
Zarejestrowany: 2009-03-13
Posty: 6
Punktów :   
WWW

Re: REGULAMIN

Mam pytanie - jeżeli już zamieszczacie takie punkty w regulaminie to warto byłoby już jakąś sensowną sankcję wprowadzić w przypadku kogoś kto nie będzie się stosował do tego punktu, gdyż wyrzucenie kogoś ze strzelania z powodu złego trzymania karabinu podczas oddawania strzałów to trochę "dziwny" pomysł(pkt2.13). A z kolei jeżeli będzie za to groziło pogrożenie palcem przez orga (pkt 3.12) to po co zapisywać taki punkt w regulaminie - gdyż IMO i tak nikt nie będzie się do tego zapisu stosował. Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez rob (2011-08-09 11:39:17)

Offline

 

#5 2011-08-09 20:24:08

 LORD

Organizator

6200174
Skąd: Gizycko
Zarejestrowany: 2008-02-23
Posty: 80
Punktów :   
WWW

Re: REGULAMIN

Rob myślę, że nie trzeba tego komentować. Jeśli chodzi ci o trzymanie karabinu to jest to bajecznie proste, że chodzi tu o kwestie sporne między graczami. Jesteśmy dorosłymi ludźmi i oczywiście rozumiemy, iż wielu graczom brakuje rozsądku dla tego pozostawiliśmy sobie pewne furtki w regulaminie. Na ostatnim FB ludzie byli pozytywnie zaskoczeni swoim zachowaniem nawzajem. Nie słyszeliśmy ani o terminatorach ani o chamstwie na polu walki. Liczymy, że w tym roku będzie podobnie inaczej będziemy korzystali z tych naszych furtek;].

Jeśli złamiesz pkt2.14 i strzelisz innemu graczowi prosto w twarz z odległości3m tona pewno usuniemy cię z rozgrywek.
Nie jest to impreza komercyjna. Jest to wspólne spotkanie ludzi o podobnych zainteresowaniach na które wszyscy się składamy i tak to zawsze traktowaliśmy. Więc jeśli ktoś przyjeżdża z zamiarem robienia krzywdy innemu graczowi, czym według nas jest między innymi nieprzestrzeganie limitów i terminatorstwo tow najlepszym przypadku będziemy takiego zawodnika prosili o odpoczynek w strefie off game.

Myślę, ze ogólnikowo odpowiedziałem na twoje pytania. Niestety konkretnie się nie da lecz i tak chyba każdy rozumie o co mi chodzi. Jeśli będą jeszcze jakieś pytania to z chęcią odpowiem

Offline

 

#6 2011-08-10 10:44:47

 Moroz

Organizator

Skąd: Gizycko
Zarejestrowany: 2008-02-16
Posty: 446
Punktów :   
WWW

Re: REGULAMIN

rob napisał:

...gdyż IMO i tak nikt nie będzie się do tego zapisu stosował. Pozdrawiam

mam nadzieję, że sam nie masz takiego podejścia. gdyby każdy tak podchodził do zasad i rzeczywiście ASG wymagałoby konkretnych sankcji w każdym wypadku, mielibyśmy strasznie sztywną grę...
a o ile wiem, najczęstszą definicją airsoftu jest ta, mówiąca o grze opierającej się na zasadach fair play

wszystkim graczom życzę miłej zabawy w oparciu o tych kilka prostych zasad

Offline

 

#7 2011-08-10 11:38:41

rob

Nowy Zlotowicz

Skąd: Pisz
Zarejestrowany: 2009-03-13
Posty: 6
Punktów :   
WWW

Re: REGULAMIN

Wszystko ok - zapisałem taką myśl, gdyż z doświadczenia innych tego typu podobnych imprez, wiem, że zjeżdżają się ludzie z różnych rejonów kraju, którzy różnie interpretują niektóre zapisy regulaminu lub nie stosują się do nich (znam takich co nie stosują się do żadnych regulaminów gdyż mają zawsze swoje zdanie na każdy temat) a później w trakcie rozgrywki powstają różne animozje między graczami i psuje to rozgrywkę. Również życzę wam i sobie aby wszystko poszło git. Z mojej strony na pewno nikomu nic złego nie grozi - jak co roku z resztą, a w razie potrzeby służymy pomocą. Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez rob (2011-08-10 11:42:09)

Offline

 

#8 2011-08-20 20:12:38

 Zeus

Nowy Zlotowicz

status msotgraywolves@gmail
Skąd: Białystok
Zarejestrowany: 2011-03-03
Posty: 4
Punktów :   
WWW

Re: REGULAMIN

W drużynach zostali wyznaczeni medycy, a regulamin mówi:

2.4. Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru, wyposażenia czy kamuflażu jest równoznaczne z wyeliminowaniem z danej rozgrywki. Trafiony oznajmia powyższy fakt, zabezpiecza broń i udaje się do wyznaczonego punktu nie zdejmując ochrony oczu. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana, przekazanie broni jest dozwolone.

W związku z powyższym jaką rolę mają pełnic medycy i jak mają się przygotować do rozgrywki?


---------------------------------------------------------------
http://www.msotgraywolves.org/

Offline

 

#9 2011-08-20 22:48:27

 Moroz

Organizator

Skąd: Gizycko
Zarejestrowany: 2008-02-16
Posty: 446
Punktów :   
WWW

Re: REGULAMIN

Dzięki. Ten punkt regulaminu nam umknął i nie poprawiliśmy go. Medycy dostaną swoje rozkazy podczas odprawy a reszta usłyszy wszelkie szczegóły od swoich dowódców.

Offline

 

#10 2011-08-21 13:37:08

Marcin_eM

Nowy Zlotowicz

8772021
Skąd: Ostróda/Gdańsk
Zarejestrowany: 2009-04-27
Posty: 16
Punktów :   

Re: REGULAMIN

Nie ma tego w regulaminie, ale czy oddziały mogą korzystać z map terenu twierdzy?

Offline

 

#11 2011-08-21 21:23:50

 QdŁaty

Organizator

Skąd: Ełk
Zarejestrowany: 2010-05-04
Posty: 18
Punktów :   

Re: REGULAMIN

Korzystanie z map twierdzy nie jest zabronione, a wręcz wskazane. Ale jednocześnie muszę zaznaczyć ze jest naprawdę ciężko znaleźć dobrą mapę terenu. Radiooperator każdej drużyny dostanie od nas mapkę podzieloną na kwadraty ponieważ będzie to konieczne do kierowania jednostkami ze sztabu i wszyscy muszą mieć identyczna siatkę na mapie. Poza tym mapa którą dysponujemy jest najlepszą mapą jaka kiedykolwiek wpadła nam w ręce.


Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż jesteś w stanie uciec.

Offline

 

#12 2011-08-21 21:43:13

 Piter

Nowy Zlotowicz

Skąd: Olsztyn
Zarejestrowany: 2010-07-23
Posty: 4
Punktów :   
WWW

Re: REGULAMIN

2.4. Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru, wyposażenia czy kamuflażu jest równoznaczne ze zranieniem gracza. Zraniony gracz wzywa medyka i czeka aż ten go uleczy. Jeżeli gracz nie otrzyma pomocy do 5 min zostaje wyeliminowany. Trafiony oznajmia powyższy fakt, zabezpiecza broń i udaje się do wyznaczonego punktu nie zdejmując ochrony oczu oraz zakładając czerwoną szmatkę na głowę/pagon. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami nie jest zakazana, zakazuje się rozmowy z wyeliminowanymi graczami, przekazanie broni jest dozwolone.

- można wzywać medyka również przez radio czy tylko okrzykami: medyk, medyk!
- skoro komunikacja po trafieniu nie jest zakazana to rozumiem, że ranny gracz może podawać swoim kompanom pozycje nieprzyjaciela czy tylko wzywać medyka?
- jeśli jestem trafiony-zraniony to rozumiem, że kładę się na ziemię i wzywam medyka, ewentualnie komunikuję się z innymi graczami, nie strzelam, nie przemieszczam się, nie ładuje magów itd.?
- Czy dozwolone jest dobijanie rannych i w jaki sposób się to odbywa?
- Jeśli zostałem zraniony, medyk uleczy mnie w ciągu tych 5min i dostanę ponownie, to czy zostaje wyeliminowany i udaje się do wyznaczonego punktu (respa), czy jestem znów zraniony i wzywam medyka i tak w kółko chyba, że medyk nie zdąży dotrzeć przez 5min?
- w środowiskach istnieje pojęcie "sailent kill' czyli zabicie przez dotknięcie ręką i poinformowanie przeciwnika, że nie żyje. Czy gracz, który został dotknięty przez silent kill jest wyeliminowany i udaje się od razu do wyznaczonego punktu (respa)?
- Czy jeśli gracz zostanie trafiony za pomocą słów "dostałeś" - stosowane przy bardzo bliskich dystansach gdy jest 100% celnego strzału i przeciwnik nie widzi agresora to czy zostaje zraniony czy od razu wyeliminowany?

Dużo pytań, ale w różnych środowiskach równie to działa więc wole wiedzieć wcześniej co by później nie było nie domówień.



Radiooperator każdej drużyny dostanie od nas mapkę podzieloną na kwadraty ponieważ będzie to konieczne do kierowania jednostkami ze sztabu i wszyscy muszą mieć identyczna siatkę na mapie.

Jeśli to nie jest problem to proponuję by dać więcej jak jedną mapę na drużynę.

Offline

 

#13 2011-08-22 09:41:21

 Zeus

Nowy Zlotowicz

status msotgraywolves@gmail
Skąd: Białystok
Zarejestrowany: 2011-03-03
Posty: 4
Punktów :   
WWW

Re: REGULAMIN

Magazynki real/low/mid/hi-cap? Jak ładować RKMy? Czy można nosić kulki ze sobą w "opakowaniu zbiorczym" i ładować magi się w czasie gry?


---------------------------------------------------------------
http://www.msotgraywolves.org/

Offline

 

#14 2011-08-23 00:43:43

 Moroz

Organizator

Skąd: Gizycko
Zarejestrowany: 2008-02-16
Posty: 446
Punktów :   
WWW

Re: REGULAMIN

Zeus napisał:

Magazynki real/low/mid/hi-cap? Jak ładować RKMy? Czy można nosić kulki ze sobą w "opakowaniu zbiorczym" i ładować magi się w czasie gry?

nie mamy żadnych wytycznych dotyczących magazynków ani ilości amunicji przenoszonej przez jednego gracza. bierz tyle ile Ci potrzeba i ładuj kiedy chcesz

Offline

 

#15 2011-08-23 09:14:25

 Moroz

Organizator

Skąd: Gizycko
Zarejestrowany: 2008-02-16
Posty: 446
Punktów :   
WWW

Re: REGULAMIN

Piter napisał:

2.4. Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru, wyposażenia czy kamuflażu jest równoznaczne ze zranieniem gracza. Zraniony gracz wzywa medyka i czeka aż ten go uleczy. Jeżeli gracz nie otrzyma pomocy do 5 min zostaje wyeliminowany. Trafiony oznajmia powyższy fakt, zabezpiecza broń i udaje się do wyznaczonego punktu nie zdejmując ochrony oczu oraz zakładając czerwoną szmatkę na głowę/pagon. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami nie jest zakazana, zakazuje się rozmowy z wyeliminowanymi graczami, przekazanie broni jest dozwolone.

1 można wzywać medyka również przez radio czy tylko okrzykami: medyk, medyk!
2 skoro komunikacja po trafieniu nie jest zakazana to rozumiem, że ranny gracz może podawać swoim kompanom pozycje nieprzyjaciela czy tylko wzywać medyka?
3 jeśli jestem trafiony-zraniony to rozumiem, że kładę się na ziemię i wzywam medyka, ewentualnie komunikuję się z innymi graczami, nie strzelam, nie przemieszczam się, nie ładuje magów itd.?
4 Czy dozwolone jest dobijanie rannych i w jaki sposób się to odbywa?
5 Jeśli zostałem zraniony, medyk uleczy mnie w ciągu tych 5min i dostanę ponownie, to czy zostaje wyeliminowany i udaje się do wyznaczonego punktu (respa), czy jestem znów zraniony i wzywam medyka i tak w kółko chyba, że medyk nie zdąży dotrzeć przez 5min?
6 w środowiskach istnieje pojęcie "sailent kill' czyli zabicie przez dotknięcie ręką i poinformowanie przeciwnika, że nie żyje. Czy gracz, który został dotknięty przez silent kill jest wyeliminowany i udaje się od razu do wyznaczonego punktu (respa)?
7 Czy jeśli gracz zostanie trafiony za pomocą słów "dostałeś" - stosowane przy bardzo bliskich dystansach gdy jest 100% celnego strzału i przeciwnik nie widzi agresora to czy zostaje zraniony czy od razu wyeliminowany?

Dużo pytań, ale w różnych środowiskach równie to działa więc wole wiedzieć wcześniej co by później nie było nie domówień.



Radiooperator każdej drużyny dostanie od nas mapkę podzieloną na kwadraty ponieważ będzie to konieczne do kierowania jednostkami ze sztabu i wszyscy muszą mieć identyczna siatkę na mapie.

Jeśli to nie jest problem to proponuję by dać więcej jak jedną mapę na drużynę.

1: można go wołać w każdy sposób obyś się nie ruszał i nie strzelał.
2: regulamin tego nie opisuje dość precyzyjnie, ale jako jego modyfikator uważam, że byłoby nie w porządku gdybyś po trafieniu zdradzał pozycje napastnika. ogólnie komunikacja nie jest zakazana (przez 5 min,) ale zachowujmy pewne granice. ranny nie powinien zdradzać pozycji wroga. może doradzać jak podejść, ale bez podania pozycji wroga.
3: rozumiesz to świetnie. leżysz i się nie ruszasz. nawet gdyby koledzy chcieli Cię ewakuować w trosce o medyka lub Ciebie, to nie możesz im pomagać. nie ruszasz się i tyle.
4: nie jest to dozwolone. mamy na to konwencje
5: za każdym razem masz 5 min po postrzale, bez liczenia ilości postrzałów w ciągu dnia. na respa udają się tylko całe oddziały po kontakcie ze sztabem. jeśli oddział nie udaje się na respa a medyk nie opatrzył Cię w ciągu 5 minut, to odchodzisz z czerwoną szmatą jak najdalej w bezpieczne miejsce i czekasz na rozkazy swojego dowódcy.
6: dopuszczamy taki rodzaj eliminacji, w którym tak jak zauważyłeś nie pozostawiamy szans na działania medyczne
7: zostaje zraniony. pamiętajcie, że nie wszyscy gracze stosują się do eliminacji słownej. organizator nie określa takiej metody i dla tego poza komunikatem dostałeś, trzymaj gościa na muszce z palcem położonym na spuście (tak w razie "W")
jednak chcemy zauważyć, że przy walkach w budynkach, często jest to bardzo słuszna metoda.

map będziemy mieli kilka sztuk, ale nie będzie to 162

wszystkie omówione powyżej kwestie będą ruszane na odprawie w sobotni ranek jednak gdybyście mieli wcześniej jakieś pytania to zapraszam do tematu

Offline

 

#16 2011-08-25 10:43:33

Marcin_eM

Nowy Zlotowicz

8772021
Skąd: Ostróda/Gdańsk
Zarejestrowany: 2009-04-27
Posty: 16
Punktów :   

Re: REGULAMIN

To jeszcze nawiązując do "uśmiercania". Sytuacja rzadka ale nie niemożliwa: podchodzę do przeciwnika na tyle cicho, że mnie nie zauważa lub nie orientuje się, że jestem wrogiem, łapię go za ramię i mówię "Nie żyjesz", "Cicha śmierć", wiadomo o co chodzi. Czy taka forma eliminacji przeciwnika jest dozwolona na zlocie?

---------

@$.L.O.R.D.$, umknęło mojej uwadze

Ostatnio edytowany przez Marcin_eM (2011-08-25 11:34:56)

Offline

 

#17 2011-08-25 11:06:37

 LORD

Organizator

6200174
Skąd: Gizycko
Zarejestrowany: 2008-02-23
Posty: 80
Punktów :   
WWW

Re: REGULAMIN

Już Piter o to pytał. Oczywiście, że taka metoda eliminacji przeciwnika jest dozwolona

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl