Moroz - 2011-03-14 15:03:59

1. WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE.

1.1. Pełnoletniość potwierdzona dokumentem tożsamości (dowód osobisty, lub inny dokument ze zdjęciem).

1.2. Organizator dopuszcza uczestnictwo osób, które ukończyły 17 rok życia, pod warunkiem dostarczenia przez zainteresowanego pisemnego oświadczenia (o treści ustalonej przez Organizatora) zgody na udział w zlocie, podpisanego przez prawnych opiekunów oraz osoby odpowiedzialnej za nieletniego w trakcie imprezy.
a) Nieletni uczestnik musi posiadać pełnoletniego opiekuna, który nie jest zwolniony z opłaty zlotowej – opiekun może być czynnym uczestnikiem zlotu.
   
1.3. Potwierdzenie uczestnictwa do dnia 29 lipca włącznie (o treści ustalonej przez Organizatora) na adres festeboyen@wp.pl Wszystkie osoby, które zarejestrują w dniach następujących po wyznaczonym terminie, obowiązuję cena 50zł za bilet (Po konsultacji z organizatorem).
Osoby, które bez rejestracji internetowej i wcześniejszego ustalenia faktu z organizatorem, stawią się w dniu rozpoczęcia zlotu na twierdzy Boyen, w celu wzięcia udziału w grze, podlegają opłacie równej 100 polskich złotych.

1.4. Wpłacanie opłaty wpisowego w wysokości 40 zł (za osobę) na konto organizatora (podane w temacie DANE DO PRZELEWU ORAZ REJESTRACJI E-MAIL).wpłaty proszę dokonywać drużynami. Opłata może ulec zmianie, o czym zainteresowani zostaną powiadomieni.

1.5. Obowiązek noszenie numerowanego identyfikatora wydawanego w Sztabie Zlotu podczas rejestracji.

1.6. Stawienie się w określonym w programie Zlotu, miejscu i czasie.

1.7. Opłata wpisowa nie podlega zwrotowi.

1.8 Spełnienie wymogów uczestnictwa w szeregach poszczególnej strony konfliktu (umundurowanie i wyposażenie).

1.9. Zapoznanie się z udostępnionymi przez Organizatora regulaminami i zaakceptowanie przepisów, czego bezpośrednim potwierdzeniem będzie nadesłanie zgłoszenia.

1.10. Organizator zastrzega sobie możliwość odrzucenia zgłoszenia w przypadku niespełnienia powyższych punktów.

1.11. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie, o czym wszyscy zainteresowani zostaną powiadomieni.

1.12. Rejestracja odbywa się do dnia 29 lipca. Po wyznaczonym terminie, organizator ma prawo nie odpowiedzieć na zgłoszenie (wpisowe nie podlega zwrotowi - 3.17pkt regulaminu)

2. ZASADY WALKI I BEZPIECZEŃSTWO.

2.1. Dozwolone jest używanie wyłącznie replik broni typu ASG. Jedyna dopuszczalna amunicja to plastikowe 6-8mm BB.

2.2. Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG. Jednakże jakości ochrony oczu Organizator nie będzie wymuszał.

2.3. Organizator dopuszcza do gry używanie środków pirotechnicznych, jednak tylko profesjonalne wyroby (Wyroby pirotechniczne spełniające wymogi rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki i Pracy  (Dz. U. Nr 158, poz. 1329) dotyczącego wykazu wyrobów nie wymagających pozwolenia (NWP / ADR 1,4G i 1,4S) czyli dopuszczonych do sprzedaży bez specjalnych pozwoleń.)
a) Gracza eliminuje tylko trafienie odłamkiem z granatu miotającego, granaty hukowe nie eliminują gracza z dalszej części scenariusza

2.4. Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru, wyposażenia czy kamuflażu jest równoznaczne ze zranieniem gracza. Zraniony gracz wzywa medyka i czeka aż ten go uleczy. Jeżeli gracz nie otrzyma pomocy do 5 min zostaje wyeliminowany. Trafiony oznajmia powyższy fakt, zabezpiecza broń i udaje się do wyznaczonego punktu nie zdejmując ochrony oczu oraz zakładając czerwoną szmatkę na głowę/pagon. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami nie jest zakazana, zakazuje się rozmowy z wyeliminowanymi graczami, przekazanie broni jest dozwolone.

2.5. Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje "śmierć".

2.6. Trafianie w broń wyklucza możliwość jej dalszego użytkowania w danej rozgrywce.
a) broń można „naprawić” tylko i wyłącznie w obozie

2.7 Drużyny mogą poprosić sztab o zejście na respown tylko w przypadku "uśmiercenia" ponad połowy zespołu. Miejsce respownu ustala sztab i tylko on decyduje o tym czy dana drużyna może przerwać akcję czy nie

2.8. Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy.

2.9. Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze.

2.10. Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, tj. trafionych, osób postronnych, jak i do fotografów, innych osób nie biorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt.

2.11. Bezwzględnie zabrania się przekraczania zabezpieczeń terenu oraz korzystania z obiektów oznaczonych jako niebezpieczne lub wyłączone z gry.

2.12. Jeżeli broń posiada kolbę, nie wolno oddawać strzału, bez przyłożenia kolby do tzw. dołka strzeleckiego. Wyjątek stanowi oddawanie strzałów z biodra.

2.13. Jeżeli replika nie posiada kolby, regulamin nie ogranicza sposobu oddawania strzału. Taką broń można wychylać z za rogu i strzelać bez celowania.

2.14 Wszelkie udokumentowane przejawy oszustwa na "polu walki", zakończą się usunięciem oszusta z rozgrywek do końca dnia. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze jest tak jak nam się zdaję. do wykluczenia uczestnika potrzebne będą niezbite dowody potwierdzone przez trzech uczestników.

2.15 Organizator przewiduje następujące limity fps

-Taktyka zielona do 460 fps

-Taktyka czarna do 400 fps

-Repliki karabinów wyborowych do 570fps (Jedynie ogień pojedynczy. "Snajperów" uprasza się o utrzymanie ,co najmniej, dwudziestu metrów dystansu od ofiary.)

Organizator doskonale rozumie, iż w wielu sytuacjach ciężko jest zachować odpowiedni dystans od celu i apeluje do zdrowego rozsądku KAŻDEGO Airsoftowca.


3. REGULAMIN PORZĄDKOWY.

3.1. Organizator uprasza o przestrzeganie regulaminu, oraz podporządkowanie się innym ustaleniom powstałym w trakcie trwania Zlotu, a mających istotny wpływ na przebieg imprezy.

3.2. Każdy uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko, przestrzegając regulaminu oraz ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa i zdrowego rozsądku.

3.3. Rozgrywka może zostać przerwana (nieszczęśliwy wypadek, wtargnięcie na teren osób postronnych lub z innych powodów) w każdym jej momencie.

3.4. Zastrzeżona pozostaje ustalona bezpośrednio przed rozgrywką częstotliwość krótkofalowa Organizatora.

3.5. Liczebność i skład stron biorących udział w rozgrywce ustala Organizator.

3.6. Organizator nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania zlotu.

3.7. Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony, skradziony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu.

3.8. Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych czy promocyjnych.

3.9. Zgody Organizatora wymaga wystawienie stanowiska handlowego oraz inne formy handlu na terenie zlotu.

3.10. Na terenie Zlotu obowiązuje zachowanie czystości i porządku.

3.11. We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.

3.12. Sankcję za niestosowanie się do regulaminu, w zależności od powagi przewinienia, indywidualnie ustala organizator.

3.14. Na miejscu znajdują się toalety i tylko one służą do załatwiania potrzeb fizjologicznych

3.15. Zakazuje się spożywania alkoholu i środków odurzających, osoby przyłapane na spożywaniu alkoholu i środków odurzających lub określone przez Organizatora mianem "nietrzeźwych" nie będą mogły brać udziału w rozgrywkach (zakaz spożywania alkoholu obowiązuję aż do zakończenia airsoftowej części zlotu)

3.16 Zakazuje się noszenia replik itp. po rozpoczęciu wieczorowej części zlotu. Repliki powinny wówczas znajdować się w bagażnikach, namiotach lub w magazynie organizatora(organizator nie odpowiada, za sprzęt pozostawiony w magazynie)

3.17 Wpisowe w wysokości 40zł, w wyjątkowych przypadkach 50zł i 100zł, nie podlega zwrotowi.

3.18. Zakazuję się używania butli gazowych lub podobnego sprzętu na terenie obozowiska bez konsultacji z Organizatorem

3.19. Zakazuję się rozpalania ognisk w miejscach do tego nie wyznaczonych, miejsca te wyznacza Organizator

3.20 Każdorazowe opuszczenie terenu twierdzy Boyen powinno zostać zgłoszone Organizatorowi

4. FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE.

4.1. Używać kamery oraz aparatu fotograficznego może każdy, nie jest wymagana zgoda Organizatora.

4.2. Osoba obsługująca kamerę lub sprzęt fotograficzny musi być odpowiednio oznaczona (kamizelka odblaskowa).

4.3. Osoba obsługująca kamerę lub aparat fotograficzny nie jest zwolniona z obowiązku noszenia ochrony oczu.

4.4. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego powinna unikać sytuacji w której mogłaby zdradzić pozycję walczących.

4.5. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego nie powinna nagrywać i fotografować osób które wyraźnie sobie tego nie życzą.

4.6. Organizator nie odpowiada za zniszczenie kamery lub aparatu fotograficznego przez innych uczestników

4.7 Czynny gracz robiący zdjęcia w trakcie rozgrywki nie jest traktowany jako fotograf i nie musi być oznaczony kamizelką odblaskową. Czynny gracz wykonuje zdjęcia/film na własną odpowiedzialność i podlega ogólnym zasadom przyjętym w pkt. 2

organizator szczególną uwagę zamierza zwracać na przestrzeganie regulaminu. osoby nagminnie łamiące jego postanowienia zostaną odpowiednio usankcjonowane

GotLink.pl