http://festeboyen.wordpress.com/
został już ustalony ostateczny termin imprezy. niestety nie mieliśmy większego wpływu na datę, jednak bardzo się cieszymy, że udało nam się wynegocjować termin wakacyjny - 27-28 sierpień 2011r. GCK narzuciło na nas odpowiednie wymogi, jednak nie odbiegają one zbytnio od corocznych i nie powinny przeszkadzać w sprawnym przeprowadzeniu imprezy. wymogi giżyckiego centrum kultury dotyczą głównie planu ramowego imprezy, czego wynikiem jest aż dwugodzinna przerwa w pierwszym dniu rozgrywek. zaplanowaliśmy już jak zapełnić tak długą przerwę, aby nikt się nie nudził i nie zapełniał sobie wolnego czasu w niestosowny sposób. współpracą z nami zainteresowała się olsztyńska firma PAINT FORCE, która to w czasie przerwy obiadowej zaprezentuje swój najnowszy produkt. rzecz o której mowa jest dość mocno związana z naszym hobby i na pewno zainteresuje każdego airsoftowca, jednak pozwolimy sobie nie zdradzać o czym mowa. dodatkowo oczywiście dzięki takiej przerwie, będziemy mogli sprawnie zapełnić żołądki wszystkich graczy za pomocą zlotowej grochówy
Plan ramowy imprezy FESTEBOYEN V
Sobota 27.08 7:00 - 9:00 - Rejestracja w uczestników. 9:30 - Odprawa na placu przy bramie kętrzyńskiej. 10:00 - Rozpoczęcie rozgrywek. 14:00 – 16:00 - Przerwa w rozgrywkach. Prezentacja nowego produktu olsztyńskiej firmy iwentowej. 20:00 - Zakończenie militarnej części imprezy i zapowiadana grochóweczka.
Niedziela 28.08 10.00 - Odprawa na placu przy bramie kętrzyńskiej. 10:30 - Rozpoczęcie rozgrywek. 16:00 - Zakończenie rozgrywek
oczywiście można przyjechać już w piątek wieczorem (26.08), co jest nam jak najbardziej na rękę.
http://festeboyen.wordpress.com/
regulamin i cała reszta wkrótce
Osoby odpowiedzialne za imprezę:
Big Ed Osoba odpowiedzialna za sprawne działanie naszego przedsięwzięcia od strony urzędowej. Wspiera nas środkiem transportu i narzędziami, potrzebnymi do wykonania drobnych remontów oraz budowy umocnień
$.L.O.R.D.$ (klon) (na WMAsg: MROZANT) Organizator, koordynator. Odpowiada za koordynowanie działań orgów w czasie trwania imprezy, jak i w trakcie planowania/szykowania zlotu. LORD odpowiada za sprawny i dynamiczny przebieg rozgrywek ASG, zapewnienie zaplecza medycznego, którego sam jest rezerwowym członkiem (ratownictwo wysokościowe, ratownik medyczny,), dekoracje terenu rozgrywek oraz zapewnienie odpowiedniej ilości gastronomii.
Mtz (klon) (na WMAsg: Mtz*) Organizator, koordynator. Odpowiedzialny za zaplecze internetowe imprezy, orazwiększą część papierologii, w tym tło fabularne. Mtz koordynuje działania wolontariuszy w trakcie imprezy – tzw. Straży zlotowej oraz pełni rolę rezerwowego ratownika (ratownik kwalifikowany Krajowego Systemu Ratowniczo - Gaśniczego)
Qdłaty Organizator. Osoba odpowiedzialna za szeroko rozumiany transport oraz wsparcie dla LORDa w rozbudowie terenu gry. Qdłaty, wraz z Mtzem odpowiada za koordynację działań wolontariuszy, a dodatkowo za ich zorganizowanie i zapewnienie im wyżywienia i noclegu.
Serek Organizator, koordynator zespołu medycznego. Osoba odpowiedzialna za sprawne udzielanie pomocy medycznej, uczestnikom zlotu (ratownik medyczny) oraz dogranie sprawy gadżetów, wykorzystywanych w rozgrywce. Po części, Serek bierze udział w każdym etapie organizacji. Pomaga zarówno w przygotowaniu terenu rozgrywek, pisaniu tła fabularnego, jak i transporcie oraz w kwestii gadżeciarskiej – o jego podstawowej funkcji nie wspominając.
nastąpiła zmiana w ramowym planie imprezy
|